onsdag 9 januari 2008

Pay it forward

"I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange. I don’t know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog."


här kommen en till chans att få något handgjort av mig:-)
denna hittades hos http://livetfranljusasidan.blogspot.com/ !

9 kommentarer:

Anonym sa...

ja men det går ju! :-)

Brunkullan sa...

Ihh..så kul! Nu blir väl jag nummer 2?
Hade detta hos mig före jul och det var kul tycker jag!

Och du får jättegärna länka mig:-D
Och jag länkar gärna till dig också!

Susanne

Skatan sa...

Hej och tack för ditt besök! Självklart är mitt svar - det är bara roligt : ) Emellertid skulle jag vilja att jag inte var nummer tre just nu eftersom jag inte har möjlighet att vara med...gärna en annan gång men just nu går det bara inte!

Vi ses igen hoppas jag : )

/Skatan

Lotta sa...

Hej!
Det är väl klart att du får länka till mig. Jag blir jätteglad för det! Då länkar jag till dig, för din blogg är ju jättefin!

Kram
Lotta

Ps Räkna inte med mig i din pay-it-forward är du snäll. Jag har redan varit med i en innan!

mittiminvillervalla sa...

Hej på dej!

Självklart får du ha mej på din länklista! Jag blir så glad och hedrad :o)

Lägger så klart till dej på min också!

Har kikat runt lite här hos dej och du har ju så fint och gör väldigt fina saker. Det är ju så kul med allt pyssel :o)

Ha det fint!
Monika

linnea-maria sa...

Hejsan!
Självklart får du länka till mig. Hos dig var det ju jättefint. Kram /linnea-maria

Hem och Lycka sa...

Visst är går det bra att länka till mig, jag gör detsamma för dig! kram

Else sa...

Klart du kan lenke meg til. Skal gjøre det samme med deg når jeg en dag får tid til å ordne lenker. For mye jobb og reiser for tiden.

Nygammalt sa...

Hej vad roligt! Klart du får göra det. Återkommer hit så snart jag kan!
Kram.