tisdag 26 februari 2008

tävling!!

TOKIGT BRA TÄVLING!









Hos shopoholicmamman kan man vinna ett par valfria skor från steve madden!! Underbart vackra skor!

Min kommentar om varför jag bör vinna skorna:

Jag skulle vilja vinna Detta pgr av att jag under snart 2 års tid gått runt i mina sunkiga äckliga gympadojjor (dem läker vatten, hål i sulorna, smutsigt skabbiga äckliga helt enkelt).

Historien bakom detta är att jag blev gravid, mina fötter och ben svullnade till en elefantsstorlek, och mina utgådda trasiga gamla gympadjor var det enda jag kunde få på mig.. Efter graviditeten har jag fortsatt att använda dem pgr av rädslan för att jag kanske kanske inte får på mig vanliga klackisar, så jag går med sunk skorna, killens mjukisbrallor och tjocktröja och ser ut mer som en kille än en tjej.


Så nu bör det bli ändring på det och få fram kvinnligheten i mig igen, därför borde jag vinna som ett steg tillbaka till kvinnan i mig själv:-)

1 kommentar:

mittiminvillervalla sa...

;o) Gumman!

Vinner du inte dom skorna med den motiveringen så måste dom ju vara helt bortitok galna! Jag bara äääälskar skor! Många snygga par på bilden!

Hoppas allt är bara fint med dej och lillkillen :o)

Kramisar Monika