onsdag 2 april 2008

Hej alla vänner!

Har varit borta en tid från bloggen då jag har haft en del personliga problem + sjukdomar från min sons sida.

Jag har under tiden jag varit borta från bloggen fått min gåva av min underbara hemlige vän!!
Tyvärr har jag inga bilder att visa upp då min käre son dregglade sönder kameran under ett obevakat ögonblick!

Men gåvorna jag fick var

  • En underbart vacker bomullspåse med jesus motiv på
  • Underbart söta doft/värmeljus
  • Jätte söta blomdekorationer
  • Vackeert hjärta med madonna bild på
  • En lite annorlunda disktrasa, denna var stickad och helt fantastiskt bra!
  • ett jätte fint pärlhalsband
  • och ett jätte fint brev!

TAck min hemliga vän! Du gjorde min dag lysande, iom alla tråkigheter som varit på sistonde.

Med allt detta sagt så vill jag be om ursäkt för ern del fördröjningar jag lyckats åsamkat också, men har haft så mycket att tänka på iom att min morfar liger på intesiven, sonen har vart sjuk ett flertal gånger, nära vänner som fått barn, sjukdomar själv jaa en hel massa tråkigheter har det varit men också lite roligt.

Hoppas ni har överseende med detta.

Många varma kramar angelica

7 kommentarer:

Brunkullan sa...

Det låter som det varit jobbigt för dig med alla sjukdomar. Men nu får vi hoppas att det vänder till det bättre.
Ett fint paket är en bra start:)

Susanne

Lotta sa...

Sänder dig massa varma stöttande kramar. Hoppas att allting har vänt nu och att du ser ljust på tillvaron igen. Härligt paket!

Kram
Lotta

Gårdsromantik sa...

Naturligtvis måste man pausa ibland.
Hoppas att du har det bättre nu!

Kram Maud

A home far away sa...

Hoppas att det har vänt för dig nu. Och att alla mår lite bättre.
Kram
Gunilla

Livet i träsket sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Beklagar verkligen allt du har gått igenom och hoppas att det ljusnat nu.

Jag behöver få veta om du ff vill vara med i Vita Gåvor. Jag har skickat dig ett par mail och behöver få veta innan den 31 juli, detta gäller samtliga deltagare i VG då det varit svårt att få kontakt med en del så måste jag tyvärr göra såhär.

Kontakta mig innan 31 juli alltså, annars måste jag tyvärr ge din plats till nästa på kölistan.

KRAM!

A home far away sa...

Oj det låter som om ni har haft en tuff period, jag hoppas att det vänder till det mera positiva snart.

Kram Gunilla i Singapore