fredag 22 februari 2008

Önske outfit!!

"Nu pågår en tävling i lindaslya tillsammans med modeakuten.se där man skall mixa ihop sin önskeoutfit som man sedan har chans att vinna, detta är mitt bidrag i tävlingen."



Här är min önske outfit!
Har valt dessa för enkelheten i kläderna, ett par låga sexiga jeans som även en mamma;) kan ha på sig. Och tröjan för att man kan variera den i en oändlighet, med sexig kjol, korta byxor eller som här i min drömoutfit med ett par låga byxor. Örhängerna blir det lilla extra och för mig som aldrig använder örhängen i vanliga fall blir det som ett glamouröst inslag i vardagen att använda ett par vackra örhängen, och pricken över i:et vore ett par knalligt röda pumps som drar blickfånget till sig! (inte helt 100 på att skor ingick men tog med ett par ifall att)

Vinna tvlingen vill jag gjärna göra då jag inte har nåra kläder kvar efter 25 kilos viktnedgång efter graviditet(springer just nu runt i sambons kläder som är alldeles för STORA! och gammla slitna gumpadojor som borde hakasserats för länge sedan!). Fick barn för 9 månader sen och pengarna går till sonen, så en kläd vinst skulle sitta perfekt för lite mamma lyx också;)
Tack för en jätte roligt tävling !!!

2 kommentarer:

mittiminvillervalla sa...

Hello Tjejen! :o)

Kul att du gillade mitt lilla paket!

Ha det finfint!

Kramisar Monika

Handplockat sa...

hej hopp
kul nu hittade jag ju till dej

blev så glad att du har mej på din länklista
nu ska jag kika runt hos dej

ha det bäst