lördag 2 februari 2008

psy it forward

~~~~
Jag har gått med i "Pay it forward" = skicka vidare en present till tre personer. Så lämna en kommentar på min blogg om du vill gå med. De tre första av dessa får ett paket med material att göra något "hemgjort" av. Sedan lägger dessa tre ut på sina bloggar för att sedan "skicka vidare".
~~
Jag kommer att skicka något färdigt hemgjort!
~
Vill du gå med? Skriv bara in din kommentar!


jag hittade denna hos Mitt I Min Villervalla





jag finns också på www.metrobloggen.se/livethososs

4 kommentarer:

mittiminvillervalla sa...

Hej på dej! :o)

Så kul att du ville gå med i Pay it forward! Om du skickar ditt namn och adress till min mail så ska jag försöka knåpa ihop något till dej under helgen. :o)

villervallans@yahoo.se

Ha en trevlig helg!

Kram Monika

Karoleen sa...

Hej! Jag är gärna med! Jag skriver ett inlägg så fort jag kan.

http://kaleen.blogg.se

mittiminvillervalla sa...

Hoppas du inte tror jag glömt dej! Min bil fick något vims och har laddat ur batteriet så jag har inte kunnat posta ditt brev än. Men i morgon hoppas jag få iväg det till brevlådan.

Kram Monika

Livet i träsket sa...

Jag är gärna med i PIF. Har haft den på min blogg.