fredag 18 januari 2008

Inom kort...

Inom kort kommer jag börja sälja

-Kuddfodral med bild

-Lapptäcken/filt/ (vad man nu vill kalla det;))

-Halsband med tag med ingraverat namn + datum (eller vad man själv vill)

-Armband med ingraverade ord namn+datum eller vad man själv vill

-Ljus

-Doftpåsar

-Nyckelringar med tag med ingraverat namn+datum eller vad man vill



Så håll utkik:-))

Och jag håller tumarna för att någon kanske vill köpa mina små saker:-)*hihi*


Kramar till alla däute i bloggvärlden! OCh tack för kommentarerna jag får, dem lyser upp min vardag:-)


3 kommentarer:

Lotta sa...

Det låter väldigt spännande! Ska bli kul att få se dina saker!

Ha en härlig helg!
Kram
Lotta

IKT i min vardag sa...

De kommer säkert att säljas som !smör i solsken"! Fin krona du har (har en likadan själv...). Vilka roliga tävlingar du hittat:)

Hälsningar Linda

Jorunn sa...

Så spennende med saker og ting som du skal selge!! Gleder meg skikkelig til å se sakene.
Så vakkert hjem du har også! Kjempefine bilder.

Ha en finfin mandag og ei herlig uke!

Klem fra Jorunn