söndag 20 januari 2008

Ja jag vet!

Att jag sa att det inte skulle komma fler bilder på mitt hem, men det har blivit så tunt med inägg av nytta här att jag likagjärna kan slänga in ett till onödigt inlägg:P Så här kommer först mitt vardagsrum med helthets bilder+ detaljer










Och sen kommer lite från mitt kök:-) Ingenting speciellt här men det är något att fylla ut med iaf:P










Och här kommer mina senaste projekt! Hittade dem igår när vi var förbi erikshjälpen en sväng, den ena kan ni nog gissa att den kommer bli vit;) Och på lampskärmen kommer jag att göra en kjol till:-) Kjolarna kommer jag också göra och sälja ifall nån vill köpa. Bilder komer upp när det är färdigt!









Måste säga TACK för fina kommentarer och mail! Det värmer mitt hjärta att läsa era kommentarer, stora som små! Det lyser upp mina dagar att logga in här och se att fler har läst det jag skriver. Och jag lovar det kommer bli intresantare inlägg snart än vad det varit på sistonde, jag är fortfarande väldigt ny i bloggvärlen (och trots att jag är ung och borde kunna det här så är jag inte så duktig;))



Kramar till alla er vänner därute!

1 kommentar:

Else sa...

Ønsker deg en god uke. :)