söndag 13 januari 2008

Välkommen in i mitt vardagsrum!

Tänkte visa några bilder på vardasrummet för sista gången innan vi flyttar! Har varit iväg och sökt ny lägenhet då jag inte orkar släpa barn + vagn uppför 3 vånigar ängre. så snart bor jag förhoppningsvis på plan 1 med hiss, även den är en 3:a men ligger på 2 plan vilket jag gillar! Känns inte så hopträngt då. Så håll tummarna för att jag får den;)

Här kommer helhetsöversikt + små detaljer från vardagsrummet. Dåliga bilder men har ingen bättre kamera för tillfället!






Tänkte också visa lite nya saker jag gjort:)(allting går att köpa antingen direkt av mig eller genom tradera

http://www.tradera.com/category/auctionlist.aspx?ftgnr=1430183&listtype=1 )









i heljen har det inte hänt så mycket faktiskt, var till mor en sväng och fikade, jag for till mormor och fikade och pysslat lite. som vanligt med andra ord! Hoppas ni har haft en underbar helj alla vänner!
kramar angelica

6 kommentarer:

Majas mammelucker sa...

Hejsan !!
Det är helt ok att du länkar mig
Blir bara glad.
Vad kul att ni ska flytta..jobbigt men roligt.
Vad fina bilder du visade.
Ha en skön söndag kväll.
Kram Maria.

Jes/Vita villa vila sa...

Vad kul att hitta till en ny fin blogg :)

Kikar in och säger hej innan jag går! Kommer gärna tillbaka...

Kram Jes

Lotta sa...

Självklart håller jag tummarna för att du får lägenheten!

Fina saker du visar!

Ha en härlig vecka!
Kram
Lotta

Stina sa...

Duktiga du...:-) Kram

Anonym sa...

det är absolut okej att du länkar till mig :-) jag har inte fått igång det här med länkningar själv ännu men det kommer förhoppningsvis :-) håller tummarna för att ni får en ny lght snart! kram Jessica

CatieAn sa...

hi sweetie
I am visiting everyone who signed up for my giveaway and my blog.
I enjoyed seeing your pics of part of your house.
Good luck I am drawing names tomorrow.
catie