torsdag 3 januari 2008

Fynd och paket.

Nu ska jag berätta om några riktigt vackra grejjer jag fick hem i brevlådan idag!
Dem första kommer från Country dreams
(www.country-dreams.se
)


Dessa två beställde jag för ett tag sen och dem var verkligen mycket finare än jag kunnat föreställa mig. Måste också passa på att berätta lite om country dreams! Det är en web shop som blandar gammalt med nytt och har allt mellan himmel och jord, från gammla krukor till nya kläder från Odd Molly. Dem har också riktigt bra priser på sina grejer så även om man som mig går på föräldrappening så har man råd att köpa de vackraste saker man kan tänka sig till sitt hem. Jag kan inte annat än ge dem 5 stjärnor av 5 då dem också har världens trevligaste "personal" som är otroligt duktiga och trevliga! TAck till er för ett underbart bemötande och jätte vackra detaljer till mitt hem!




Sen hade jag beställt saker från Nublu också för en tid sedan och dessa kom idag men inte p brevlådan som dem skulle utan jag fick snällt traska ner till posten i snöstorm och hämta dem;) Och detta var det som fanns i paketet:




En vit underbart söt krona som fick sin plats ovanpå en mini blomma i vardagsrumsfönstret! OCh en rosengömma som just nu för tillfället får ha en guldgirlang i sig:) Ska leta upp några fina saker att förvara där i imorgon så fram till dess får det vara som det är:)





Här är en bit av mitt vardagsrum, och jag längtar så himmlans mycket till en ny soffa kommer dit så jag blir av med den där beiga fläcken;) MEn det dröjjer nog iaf till februari/mars innan jag får någon ny, har inte riktigt ekonomin till en ny soffa nu så jag väntar snällt tills det blir vår:)





Och sista bilden för dagen får vara på min egengjorda prydnad till fönstret. Det är en gammal burk i papp jag målat vit och stämplat ord på. På denna står det carpe Diem, och sedan har jag enkelt knytit ett vitt sidenband runt och gjort rosett på.

Inga kommentarer: