tisdag 18 december 2007

Allt och inget-

Dagen kommer gå åt till ett möte.. vilket jag igentligen inte vill eller orkar gå på men man är ju tvungen:P sen kommer lilla mamma hit också, o efter det ska jag sätta mig ner o skriva matlista + månadsbudget. Sen händer inte så mycket mera faktiskt!



Så här ser då vardagsrummet ut för tillfället, på motsatt sida av soffan så finns en fondvägg som har ett mönster i svart/vitt som ser ut såhär:



Är faktiskt riktigt nöjd med väggen även om man blir lite snurrig i huvudet av mönstret de första 5 minutrarna man sitter där inne;) Vardagsrummet "rustade" vi direkt vi flyttade in, eller innan vi flyttade in rättare sagt.. Innan vi fixade till där var det en rostbrun fondvägg och beigramdiga väggar. Så vi målade om och tapetserade och slutresultatet blev vita väggar men en svartvit fondvägg:)




Här kommer en till mysbild på granen:) Älskar verkligen julen när man får ställa fram granen och pynta! Ljuset och myset den gör i ett rum gör stor del av min julkänsla iaf. OCh ännu mysigare är det nu då det finns en liten här med hans julklappar som ligger där under:)




Igår hade jag och M (sonen) Lite julmys:) vi åt lite pepparkakor (läs jag) och lyssnade på julmusik och sjöng rudolf:P Vi passade på att tända lite ljus och bara ha det mysigt medans J var på jobbet!



Tycker det är så himlans mysigt när man har ljusstaken tänd i fönstret på kvällarna. Det ger ett speciellt sken och mysfaktor över rummet:)




Jag o M pysslade för nån vecka sen! HYan passade då på att rita en sån fin teckning som jag gjorde ett hjärta av att hänga upp:)



För första gången någonsin var jag klar med maten när J kom hem;) Jag han t o m skriva en liten rad till honom att ställa på talricken. Han blev väldigt glad kan jag säga:)



Och här är jag och min lilla M :)

Inga kommentarer: