lördag 29 december 2007

Massor av Loppis fynd!

Måste ju bara visa mina loppisfynd! Har gjort massor av fynd de senaste dagarna så nu håller ekonomin på att krascha (;P) har hittat helt underbara saker och önskar så att jag hade råd att köpa allt underbart jag hittar, men en del av demm får komma hem till min lilla vrå iaf:)

Tänkte också passa på och visa lite annat smått och gott från mitt hem.








Sen tänkte jag passa på att visa små saker som jag tillverkar själv och som blir små myspunkter i hemmet. Dessa kan ni också köpa av mig och jag kan göra dem i olika färger, olika texter precis som ni vill:) Det är bara att höra av er på hireja@hotmail.com ifall ni är intresserade av något ni ser här i bloggen:-)






Hjärtanen finns i olika utföranden med spets, sömmar utanpå, utan sömmar som syns, med olika färger, ni kan beställa dem precis som ni själva vill ha dem, i stort sett viken färg som helst är möjlig det är bara er fantasi som sätter gränser. Detsamma gäller "mjölkkorgen" som jag använder som blom"kruka" den kan också fås i andra färger och med andra budskap/ord på. Ni själva bestämmer hur dem skall se ut.


Ha det Underbart! Kramar/A

1 kommentar:

Supermamsen Green World sa...

vAR IN O SNOKADE LITE PÅ DIN BLOGG

VAD ROLIGT MED ALLA LOPPISFYND

DET ÄR SÅ HIMLA SKOJ O FYNDA

GOTT NYTT ÅR

SUPERMAMSEN"""

http://supermamsen.blogspot.com/