fredag 21 december 2007

Julklappar och shopping:)

Idag kom min julklapp! O den är så vacker! Bilden gör den verkligen inte rättvis, stenen i mitten är en diamant och den gnistrar och glimmar och är jätte vacker! Verkligen i min smak, liten men naggande god;) Tack Älskling för den fina julklappen som kom lite tidigt!



-Närbild-


(Fortfarande inte en rättvis bild, så trist när man inte får fram hur vacker den är i en bild)




Vi har såkallad storhandlingsdag idag, så vi for iväg och handlade och passade på att kika runt på lite grejjer till hemmet samtidigt! Hittade då denna lilla sötnosen och den köpte min kära sambo till mig och den kommer passa så bra i blomman i köket;) Har redan en ide om vad jag skall göra med den:)


Fick även ett par örhängen i sliver idag, ett par stora ringar jag önskat mig länge. Fick också en ny locktång att locka min korta frill med;P Men jag har kommit på den frisyr som kommer bli riktigt vacker till jul och nyår! Tack Älskling för en bra dag! Och tack för dem fina presenterna!

Inga kommentarer: