tisdag 18 december 2007

En gråtrist vardag.-



Ja nu är mötet avklarat och jag är hemkommen! Det gick faktiskt bättre än förväntat och jag blev av med några av orosklumparna jag haft i kroppen. Mammsen var här och passade M medans jag var iväg och hon hade en present med sig till mig:D Det här underbart vackra ljuset kom hon med!






Blev riktigt glad när jag såg det och det passade bara såå bra in med de andra vit/grå sakerna som köket innehåller!


Är på jakt efter vita trähjärtan med hål i, någon som vet var de finns? Lite tjockare hjärtan snidade så får ni jätte gjärna lämna en kommentar i bloggen! Bästa förslaget belönas med en lite lantlig present. Men vad det är för något är en hemlighet:)


Dagens lunch blev

Falukorv med stekt purjolök och ost toppat med olika sorters kryddor och färsk purjolök! Och till detta pasta:) riktigt gott och enkelt.


Nu ska jag försöka hitta trähjärtan! Lämna gjärna länkar o kommentarer ifall ni hittar fin lantlig inredning också:-) Det kan hända att jag belönar bra tips;)

Inga kommentarer: