torsdag 27 december 2007


I julklapp fick jag den underbara the burken som syns på bilden nedanför! Den är helt bedårande, samtidigt som den fick jag ett presentkort på butiken där den är köpt så då passade jag på att köpa socker burken och salt&peppar ströarna som fanns till i sanmma serie! Ska ta mig en sväng dit idag också för att se ifall dem har kvar tårtfatet i samma serie.





Och såhär ser peppar&salt ströarna ut.




Inhandlade också två vackra strutar med änglar på, dem är så extremt söta så det inte finns ord åt det! Dem fick en given plats i köket. Titta och njut;)



Idag var kärestan och köpte champagnen inför nyår, det blev en sådan här för x antal 100 lappar (vilket jag tyckte var onödigt;P)




Det var vad jag hade att visa nu, återkommer senare efter shopping rundan med fler fynd:) ska fixa till lägenhten idag också o packa ut julen för nu får det vara nog! så idag blir det vår hemma hos mig, så lägger in lite bilder senare!

Inga kommentarer: