måndag 17 december 2007

Julefrid i hemmet:-)






Kan ju börja med den underbara kannan med tillhörande fat som jag fått av mamma, som hon har haft sen hon var ung! Älskar den oerhört mycket och den fick en plats i köket som tidigare bara stått tom eller haft ett ton olika papper och grejjer. så nu blev det lite ljusmys och vacker kanna istället:)







Sen Kommer då vår gran som J Så snällt begav sig ut i kylan och högg:P (vi hade tillåtelse att hugga ner den)






Hemma gjorda kulor med våra namn, satt en sen kväll och pysslade lite o tyckte att vi ju borde ha egna julkulor!





Jag har även varit duktig i år och bakat pepparkakor:) Så på samma gång så passade jag på att göra kakor med våra bokstäver på:) Dem blev väll halvbra, men va tusan:PJag är ingen bagare, jag är en stressad mamma med en liten son som vill ha ALL uppmärksamhet:) Så då blir det som det blir;)





Jag fick tag i 2 helt UNDERBARA gmmla flaskor av J:s mamma! Hon hade använt dem till att ha hemlagad sagt i så dem tog jag över och har nu som prydnad i köket:) På bild finns även min egen gjorda the burk med egengjorda thepåsar med små budskap på:)





Ja där kom några bilder från små tjuvkikare av hemmet vårt:) Fler bilder kommer senare när allt jul (STÖK) är över och sonen somnat så jag kan städa lite:P
















Inga kommentarer: